KERKTELEFOONNIEUWS MAART 2004:

Verslag van de redactie

Het afgelopen jaar heeft u weer 4 nummers ontvangen. De bijdrage van de leden was echter minimaal en dat is en blijft voor mij een punt van zorg. Voor de introductie van nieuwe systemen ben ik nu verschillende avonden het land in geweest en ik heb op veel plaatsen goede initiatieven ontdekt. Het zou mooi zijn dat we deze ideeën verder binnen de LOK zouden kunnen verspreiden. Ook als u er tegenop ziet om een artikel te schrijven kan het zinvol zijn om met mij contact op te nemen. Ik kan bij u langs komen en dan maken we er samen iets moois van.
In Kerktelefoonnieuws is veel aandacht besteed aan de nieuwe ontwikkelingen en ik hoop dat dit gewaardeerd wordt. Wel blijf ik hopen dat er meer mensen zijn die tijd en energie willen steken in ons blad. Jan de Vries heeft al aangegeven mij te willen helpen maar een goede lezer zal het zijn opgevallen dat hij al regelmatig een goede bijdrage levert aan de inhoud van het blad. Er zijn ongetwijfeld meer mensen die dit kunnen en bent u dus niet te bescheiden en meldt u aan. Het gaat niet altijd om het feit dat mensen direct stukken moeten schrijven maar het is goed dat als er wat gemaakt is dit eens door een ander bekeken wordt voordat het naar de leden gaat. Andere mensen hebben ook weer andere ideeën en op die manier kan het blad alleen maar aan kwaliteit winnen.
Na het verschijnen wordt het blad ook steeds gepubliceerd op de website van de LOK met daarbij de mogelijkheid om de foto's in kleur te tonen. De site wordt regelmatig bezocht maar reacties worden er weinig ontvangen. Het afgelopen jaar heeft Trevor de Boer zich weer op zeer goede wijze van zijn taak gekweten maar het zou leuk zijn ook eens reacties van de leden te horen. Ook als u dingen mist laat het dan even weten.

Jan Huls, eindredacteur.