|
Contributie 2004
Op 17 maart zijn er 650 acceptgiro's verzonden naar de leden.
Ingesloten was ook een brief waarin gevraagd werd om de contributie voor 1 mei over te maken.
Op het moment dat ik dit schrijf hebben ruim 500 leden aan dit verzoek voldaan. Hartelijk dank
hiervoor. Er blijven er natuurlijk nog altijd ruim 100 over die nog hun contributie moeten overmaken. Een vriendelijk verzoek aan diegene die nog niet hebben betaald, doe het graag zo spoedig mogelijk . Het kost niet alleen veel werk, het kost ook nog het nodige aan portokosten om “aanmaningen “ te versturen.
Ook is het voor de penningmeester niet leuk om deze te moeten versturen, maar het is voor de leden ook niet aardig om een “aanmaning” te ontvangen. Dus even overmaken s.v.p.
De mogelijkheid werd, middels de verzonden brief met invulformulier, geboden om ons te machtigen de contributie automatisch af te laten schrijven. Een twintigtal leden heeft hiervan dit jaar gebruik gemaakt. Hartelijk dank hiervoor. Het scheelt enorm veel werk.
Ruim 20% van de leden maakt sinds vorig jaar al van deze mogelijkheid gebruik. Denkt u er nog eens over na om ook over te gaan op automatische overschrijving van de jaarlijkse contributie. Een briefje, e-mail of een telefoontje is genoeg en u ontvangt het hiervoor bestemde formulier.
Joop Wouda , penningmeester
|