LOK-actueel SEPTEMBER 2007
|
DE LOK zoekt een nieuwe voorzitter! In de bestuursvergadering van juni j.l. heb ik aangegeven dat ik mij volgend jaar niet meer verkiesbaar stel als voorzitter van de LOK. Ik ben in 1995 begonnen bij de LOK als notulist. De jaren er na ben ik actief geweest voor kerktelefoon en de LOK in het bijzonder. Sinds 2003 ben ik bestuurslid en de zittingsduur is conform de reglementen vijf jaar. Het is mogelijk om je voor een tweede termijn beschikbaar te stellen maar dat zal ik dus niet doen. Ik vind het nu tijd worden om eens wat anders te gaan doen. Naast mijn werk voor kerktelefoon en LOK ben ik voorzitter van het college van kerkrentmeesters van de Immanuëlkerk te Waddinxveen. Verder doe ik nog diverse andere dingen bij ons in de kerk. Hierdoor wordt je naam wel bekend en zijn er verschillende organisaties die mij zouden willen inlijven. Ik vind dat ik daar geen nee tegen kan blijven zeggen. Het is ook goed om eens totaal iets anders te gaan doen. De LOK is een organisatie die in het verleden haar sporen heeft verdiend en die nog steeds nodig is. Dat blijkt uit de metingen die verricht worden in de kerken en de adviezen die verstrekt worden. Dat blijkt ook uit de contacten met leveranciers. De LOK is dan ook een actieve vereniging waarvan ruim 800 kerken lid zijn. Er is dus meer dan voldoende om uw tijd en energie in te steken. De LOK is een vereniging met een goed bestuur waarin veel enthousiaste mensen hun steentje bijdragen. Wilt u meer informatie neemt u dan met mij of een van de bestuursleden contact op. U kunt dan een tijdje meelopen en volgend jaar op de Algemene Ledenvergadering de voorzittershamer overnemen. De voorzitter wordt op de ALV in persoon gekozen. Het bestuur wil dan ook graag zo snel mogelijk met iemand in contact komen. Meldt u aan, voor adressen zie achterin dit blad. |