Wij gaan als volgt met uw adviesvraag aan de slag:
- Vanuit het secretariaat ontvangt u de bevestiging van ontvangst. In deze bevestiging staan de gegevens zoals wij deze van u hebben ontvangen of hebben gevonden. Als er nog ontbrekende gegevens zijn dan vragen wij u deze alsnog te sturen. U ontvangt ook de informatie ‘De LOK – diensten & producten’.
- Daarna neemt één van onze adviseurs telefonisch contact op met u. Tijdens dit gesprek gaan wij in hoofdlijnen in op de probleemstelling en uw verzoek om advies. Op dat moment maken wij samen met u een inschatting van onze kosten.
- Tijdens het telefoongesprek maken wij een afspraak voor een eventueel locatiebezoek.
- Op locatie bekijkt de adviseur de situatie en bespreken wij uw wensen.
- Na het locatiebezoek maken wij een terugkoppeling in documentvorm. Daarin geven wij een beknopt onafhankelijk advies welke verbeterpunten de installatie nodig heeft om te voldoen aan uw verwachtingen.
- Het secretariaat verzorgt daarna de verdere afhandeling en stuurt u de factuur om onze diensten aan u de declareren.
Voor dit traject worden kosten in rekening gebracht. Voor het Snel Advies geldt een vast tarief. Neem hiervoor contact op met het verenigingsbureau in Zwolle. Leden krijgen korting.