In gesprek met Gerrie Koster
Gerrie Koster is een tevreden klant van de LOK.
“In eerste instantie wilden wij de bestaande installatie vervangen en hebben daarvoor advies gevraagd aan de LOK. Inmiddels hebben wij een ander gebouw aangekocht welke geschikt gemaakt wordt voor de zondagse diensten en is het oorspronkelijke plan “on hold” gezet. Zodra meer duidelijk is zullen wij opnieuw contact opnemen met de LOK om te komen tot een goede en geschikte installatie. “
Op welke manier ben je bekend geraakt met de LOK?
De LOK was bekend bij de Zaankerk (Botenmakersstraat 114, Zaandam)
Waarom heb je voor de LOK gekozen toen u een technisch probleem ontdekte?
Omdat wij reeds lid waren van de LOK.
Wat was het probleem en hoe heeft de LOK dit opgelost?
De bestaande installatie was gedateerd, gaf veel storingen en was gebruikers onvriendelijk.
Heb je tips voor de LOK?
Niet direct, wij zijn correct geholpen door de LOK.